11.03.

2010.11.03. 22:47

Egy hét telt el két csoportos golyózás között, már hiányzott. Persze gyűrhettem volna itthon is és akartam is, ha nem állt volna be a nyakam hétfőn. Aztán kedden rápattantam kedden a hengerre, alaposan átmaszíroztam a lapockák környékét és sikerült elmúlasztani. Kicsit most visszajött, még mindig teljesen jó a bal lapocka, váll környéke.
Mostanában nem nagyon írtam a pistol gyakorlásról, mert hogy nem is nagyon volt mit. Az elmúlt pár napban azonban gyakorolgattam és elég jól ráéreztem az ízére, sőt. :)

Ma a csoportos bellen leginkább nyomtunk és swingeltünk, ezeket még kiegészítette egy kis guggolás, TGU, fűrész, de többnyire a fentebb megnevezettek voltak előtérbe helyezve.
Amennyivel előbb mentem edzésre, annyival később jöttem el, na jó, a plussz munka azért jóval több volt. Szóval az elmúlt pár napban rákaptam a pistol témára. A jobbos simán megvan, a balos kicsit még nyökögős, magasítás is kell hozzá. A csípőhajlítókat is nyújtanom kell, a passzív lábnál, ha nem használok magasítást, akkor hajlamos behúzni. De amúgy öröm van, nagy!:)  Edzés végén is többnyire pistolt gyakorolgattam, súllyal. Egészen 24kg-ig felmentem! :) 
Pistol: 5xbw
         4x8kg
         3x12kg
         2x16kg
         2x20kg
         1x24kg
         3x16kg
         5x8kg
Az igazat megvallva, azért pistolnak nem nevezném ebben a végrehajtási formában. Majd ha meglesz mindkét lábbal földön, passzív láb párhuzamosan a talajra, akkor majd bekerülnek az adatok a PR-ok közé, addig nem.
Aztán még csináltam 3-3 TGU-t 32kg-val.
SMR, nyújtás.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr152421289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása