09.06.

2010.09.06. 23:10

Ma egy kicsit érződött, hogy egy hete nem volt 24es a kezemben. :)  Nem azt mondom, hogy rosszul ment, csak érződött.
Ma is inkább variációs nap volt, TGU-val és 1kezes swinggel a középpontban, felüdülésnek persze volt minden más, egy-két vicces nyomásvariáció is.
Dolgunk végeztével én még maradtam egy picit és Tamás javaslatára felhúzásokat csináltam, hogy összhangra bátorítsuk a két felemet illetve felhozzuk a balost. Előkerült a 40es bell és többnyire 1kezes felhúzásokat csináltam, bal oldalt hangsúlyozva, végig feszítve, csípő pattintás, felső ponton megtartva a súlyt 4-5 másodpercre. Pihenésképp csináltam 2kezeseket is azért.. :)  Nagyon jó ez a nagyobb súly, nagyon szeretem, kedves emlékeket idézett bennem.

Holnap, ha minden jól megy, nagy nap lesz! :))

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr202276448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása