Pihentetés, SMR, GN

2011.02.06. 21:20

Nagyjából így tudnám összefoglalni az elmúlt időszakot. Meglátogattam a helyi ortopédiát, ahol az elsődleges vizsgálat szerint nincs szalagproblémám, sem más, elsődleges forrása a térdmizériámnak. Öröm. Cserébe kaptam 1 hetes kúrára való bogyót, ami jót tett minden fájó, érzékeny, stb területnek, azaz térd és váll környéken. Az első pár napban abszolút pihentettem magam, aztán nekiálltam hengerezni. Megint megtaláltam a combom külső oldalán azt a kis csomószerűséget, aminek a piszkálása furcsa érzéseket képes okozni. Még egy kicsit jelen van, de elég jól sikerült elhengerezni. Ezen az ügyön még dolgoznom kell. :)
Pihentetés előtt és az elmúlt pár napban megint előkerült a Ginastica Natural, ismerkedem vele mivel nagyon elnyerte a tetszésem. Egyelőre az alapokkal barátkozom, remélem hamarosan eljutok oda, hogy az egész egy olyan harmónikus "előadásnak" fog kinézni, mint Professzor Romano úr előadásában.. :))
Közben meg elfoglalt vagyok, azon vagyok hogy helyre tegyek mindent, ami most máshol van. Haladok. :)

Szerző: smartraining

1 komment

Címkék: agyalás

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr722643118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2011.02.07. 14:45:48

Ha majd rendeződnek a dolgaid, akkor gyere vissza a csoportos edzésre. :)
süti beállítások módosítása