10.18.

2010.10.18. 23:21

Visszatértem! :)  Igazából csak 1 hétvégi kiruccanáson voltam és sajnos emiatt a pénteki edzés is ugrott.. :-/
De ma teljes erővel ugrottam fejest a golyózásba, ami nem biztos, hogy jó ötlet volt..
Újfent 3 bell volt, kicsi-közepes-nagy, ami jelen esetben 24-28-32(!). Háááát, ha amúgy rendben lettem volna, akkor szerintem nem lett volna gázos a szitu, így viszont egy kicsit túlerőltettem azt, amit inkább pihentetni kellett volna.
Nyomtunk, fűrészeltünk, guggoltunk, swingeltünk, egy esetben szélmalmoztunk is, na meg a végén fejfölötti tartásban mászkáltunk körbe-körbe. Maga az edzés jó volt, s még jobb lett volna, ha a bal vállam és lapockám nem mondaná azt, hogy &#ß|Ä|ä@>{}...szóval csúnyát.
Már eddig is éreztem, múlt héten is, hétvégén is, egyre rosszabb, ami persze azért is van, mert terhelem, de nem kezelem sehogy. Egy kicsit talán huzatot kaphatott, bár azt sem most, hanem 1-2 hete. Meg a fene tudja, hogy mi baja. Szóval most nem nagyon fogok nyomkodni, cserébe óvatosan lágyszövetet kezelek meg csinálok 1-2 mobilizációs feladatot, mert hogy mostanság a vállaimra nem figyeltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr732382415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása