06.22.

2010.06.22. 22:07

Ma újfent a rehab részre mentem rá, alapos SMR és M.M. program (kis kiegészítéssel) volt terítéken. Ez olyan 1 órácskát vehetett igénybe. Gondolkoztam, hogy csináljak-e valami gyakorlás félét és egy kis Convict mellett döntöttem, de a holnapi csoportos golyózásra való tekintettel a 3 sorozatból csupán kettőt teljesítettem. Az edzés végét egy kis BUC gyakorlással zártam a 16ossal, meg némi további önsanyargatással.

wall pushups 2x50
shoulderstand squats 2x50
vertical pulls 2x40
knee tucks 2x40
short bridge 2x50
wall headstands 2min


Ja, és ma megtudtam zöldség vásárlás közben, 2 szakértő párbeszédéből, hogy a kájen bors az jó, sokat kell enni és attól lefogysz mert égeti a zsírt! Szal' benyalod a kájent és akko' elmenekül rólad a felesleg, bezony.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr792102182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása