04.28.

2010.04.28. 22:30

Telihold, imádom! :D
Gondolkozom, hogy mennyire menjek bele a kaja taglalásába, lehet hogy később, ha néhányan ide tévednek és van rá igény a részükről, akkor ide is leírom, amúgy van rá egy külön füzetem. :)  Ma is a 4-4-4-5 beosztást nyomtam, éhség nuku, edzés nagyon jól ment, ergo nem nagyon kell változtatnom a mennyiségen egyelőre.

Edzeni újfent Mári Tamásnál voltam, a mai napot még jobban élveztem, jól ment. Kicsit még szoknom kell a szituációt, csoportos edzés, stb, néha elfelejtek 1-1 dolgot, amire jobban oda kell figyelnem, pl csukló helyes tartása, stb. Megint volt minden mint a búcsúban, az edzések vége pedig mindig 30"on/20"off nyomulással ér véget, többnyire swingek vannak előtérbe helyezve, de ma volt például guggolás, C&P is belecsempészve.

Azt észrevettem, hogy néhányan a csoportból sajnos arra mennek, hogy ők legyenek elsőként készen, aminek az esetek szinte 100%-ban az az eredménye, hogy nem teljesen megfelelően végzik az adott gyakorlatot. Én megfogadtam magamban, hogy erre is odafigyelek, inkább kicsit lassabban, ne adj isten kevesebbet fogok elvégezni adott gyakorlatból, de azt próbálom a lehető leghelyesebb formában kivitelezni. Ahogy Lakatos Péter SRKC mondaná, a jobb a több. :)

Ja, hazaérkezve gyorsan kipakoltam és még azon lendületemben felugrottam a húzódzkodómra és csináltam 2x5 TPU-t, csak hogy igazán jól aludjak. :D Jó is az, ha az embernek van otthon ilyesmi! :D  Anno magam készítettem, mondjuk ez a hegesztés minőségén meg is látszik, mindenestre a funkcióját tökéletesen ellátja. Maga a rúd az átlag vastagságnak úgy kb. a másfélszerese, amit kicsit sem bánok, a fogáserősségemnek kifejezetten jót tesz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr651960658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása