Kettlebélluska :)

2010.04.26. 22:50

Egy ideje ismerkedem a rendszerrel és mint minden értelmes ember, én is arra a döntésre, elhatározásra, következtetésre jutottam, hogy mindent érdemes hozzáértőktől elsajátítani, hogy megfelelően produktív lehessen a mutatvány.

Szóval fogtam a kis motyómat és lebattyogtam Mári Tamás RKC-hoz (www.kettlebelledzes.hu/). Ma volt az első nap, szerdán jöhet a folytatás. Egyelőre hetente kétszer fogok járni, a később módosulhat ez a szám, figyelembe véve a jövőbeli terveimet.
Magáról az edzésről annyit tudok mondani, hogy kellemes volt, sem kevés, sem sok, pont elég. Azért első alkalommal sikerült "meglepődnöm"... ;D  De egy langyos zuhany és némi táplálék magamhoz vétele után hazáig szökdécseltem :)  Sajnos magára az újrakezdésre nem sikerült felkészíteni a testem, holnaptól napi minimum 1x hengerezni fogok (www.triggermassage.hu/index.php),de ha úgy indul a reggel, akkor inkább 2x. Volt 1-2 görcs közeli állapot a vádli és csípőhajlítók környékén. Na meg a bal térdemre is külön figyelmet kell szenteljek, 5 éve volt egy megismétlődő ficamom és néha érzékeny egy kicsit. Lehet, hogy idővel meglátogatom ez ügyben Csíky Ferenc-et (csikysystem.wordpress.com/ , www.triggermassage.hu/index.php).
Amúgy volt minden az edzésen, swing, különféle guggolások, felhúzás, nyomás, oldalsó nyomás, floor press, halo, 8-as, felülés, stb. Tényleg kellemes volt, jól éreztem magam. :)

Tehát a hétfő-szerda már biztos. A fennmaradó napokra tervbe van véve 1-1 otthoni edzés, a maradék 3 napon pedig pihenés, illetve kiemelt figyelmet kívánok szentelni a lemaradt területekre, prehabilitációra, stabilitási és mobilitási problémákra. 1 nap viszont 100%-ig pihenős lesz, az a minimum! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr471954271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása