10.25.

2010.10.26. 11:58

Amíg jó idő volt, edzés előtt mindig átmozgattam magam külön, de amióta beköszöntött az ősz, ezt hanyagoltam. Mivel érzem a hiányát, ezért a jövőben visszaveszem a repertoárba, ahogy tettem ma is.

Dinamikus bemelegítés

Megint ott volt mellettünk a 28as golyó is, amit egyre jobban használunk. Az edzés elején volt egy 5ös létra, be is vállaltam vele. :)  Egy kicsit talán korai volt még, a balos nyomások a végére nem voltak túl szépek. Jellemző rám az asszimetria amúgyis. Aztán kitaláltam valamit, de erről majd a végén. Szóval létrával kezdtünk, aztán kb. az egész edzés TGU-ból és swing különböző fajtáiból állt. A törököt végig 24es golyóval, a swinget hol 24est, hol 28ast használva nyomtam. A végén volt egy sorozat 10-11-12-13-14-15-16 lendítés csomag, ami kellemesen elfárasztott. Itt a páros ismétlések 24, a páros 28al történt.
Egész edzésen éreztem magamban az erőt, meg az "állatot", úgyhogy jószokásomhoz híven maradtam és végeztem egy kis külön munkát. Az edzésen sokat csinált TGU-t vettem elő, leginkább abból a megfontolásból, hogy a nyomáskor érzett baloldali gyengeség török esetén nem jön elő. Nyomásoknál szerintem a jövőben kicsit visszaveszek, maradok a 24-nél, hogy a forma mindvégig tökéletes maradjon és helyette nagysúlyos TGU-val bombázom a vállövem, aminek remélhetőleg meg lesz az eredménye.
Szóval, először nekiugrottam a 32es golyónak és viszonylag könnyedén ment a gyakorlat. Leszállt a lila köd és előrángattam a 36ost! :)  Oldalanként 2-2 ismétlést mondhatni "könnyedén" abszolváltam. Siker! :)
Mondjuk a törökeimnek van egy gyenge pontja, a vége. Tamással leginkább odáig gyakoroljuk, amíg felállunk és ott inkább lehozzuk rack pozícióba. Gondolom úgy ítéli meg, hogy a visszaereszkedés sokak számára önveszélyes lenne. Én viszont szoktam gyakorolni és elég jól meg, kivéve azt a részt, amikor már a könyök is lent van és onnan kéne visszafeküdni. Na ott mindig kikapcsolok és önveszélyes módon ledobom magam, persze a golyó megindul. Erre oda kell figyelnem és begyakorolni a legutolsó mozzanatot.
Most minden egy kicsit jobban megy, ami nagyrészt köszönhető az én személyes paradigma váltásomnak, de hívhatjuk akár attitűd változásnak is, amin keresztül hajtom magam. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr472400018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása