08.16.

2010.08.17. 12:10

A hétvégét vidéken töltöttem és a tervezettekkel ellentétben nem volt edzés.. :S  Helyette ipari mennyiségű étel eltűntetése, aminek "áldásos" hatása érződött is. Talán még karácsonykor sem eszek ennyit.. :D  Bődületes mennyiségű cukor és liszt, tompa, enervált és hasfájós is lettem :S  Na de erről ennyit.
Ilyen előjelekkel kicsit félve kezdtem bele a hétfői csoportos edzésbe és az eleje és vége alá is támasztotta ezen aggályomat. Valahogy nem volt az igazi. Az erőben is volt egy jelentős visszaesés, de erőállóképesség és állóképesség terén bődületes, egyszerűen nem ment, a tabatának a második felét szinte fel is adtam. Elképzelni sem tudom, hogy akik így esznek nap mint nap, hosszú ideje, azok hogyan érzik magukat. Én a napi 8-9 órás alvás mellett már kora este holt fáradt voltam a nagy szénhidrátterhelésnek köszönhetően, a mozgás is szinte fájt..
Maga az edzés felépítése kicsit változott, most nem az erőre mentünk rá, inkább amolyan változatos, kissé visszafogottabb gyakorlás volt, de így is kikészültem.
Ma szigorú diéta, egész nap csak salátát fogok enni és rengeteg vizet inni, mert hogy dehidratáltságtól is szenvedtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr122227732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása