08.02.

2010.08.02. 23:49

Power edzés volt, ami nagyon-nagyon jó volt! :)  Párban dolgoztunk, egy-egy kicsi/közepes/nagy súllyal, ami esetünkben 20/24/28 volt. Szóval, és ezzel nem lövök le poént, guggoltam, nyomtam, eveztem, lendítettem, cleaneltem a 28assal! :))
Maga az edzés eléggé pörgős volt, bemelegítés követően többnyire a kis és közepes súlyokkal nyomtunk, swingeltünk, aztán előkerült a nagy is, szintén nyomás, swing + guggolás, evezés. Aztán duplás (kicsi és közepes) clean és nyomások meg dupla squat. Ez az utóbbi nagyon tetszett, bár mondjuk a többi is. :)
Bitang jó volt az edzés, az egyik legjobb, ami idáig volt. Remélem lesz még sok ilyen! :)

Hazatérve még nyomtam gyors 4x6 strict pullup-ot, most meg megyek aludni, mert dög fáradt vagyok. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr132194583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása