05.23.

2010.05.23. 19:23

A tegnapi nap a pihenésé volt, illetve egy jó alapos SMR-zés be lett iktatva estefelé. Leginkább a kritikus területekre mentem rá, sajnos a labdát nem találtam meg, így csak a hengerrel. Egyre jobb állapotba sikerül hozni a dolgokat. :)

Ma meg egy kis metcon volt, ahogy azt terveztem is. Tüdővel tök jól bírtam, ellenben az alkarom szépen eldurrant, leginkább az hátráltatott.
Íme a móka:
A1 Burpee pull-up: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
A2               KTE:  1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Aztán amint vége lett, már neki is ugrottam 50db air squat-nak, amit sikerült lepörgetni egyben, stabil, egyenletes tempóban. A burpee-s mókát is úgy szántam, de a végére az alkarom nagyon elszállt, így a KTE elég "furán" ment.. :))
Időt sajna elfelejtettem nézni, de az egész olyan kb. 16-18 perc körül lehetett, ami szerintem nem túl jó eredmény..  Régebben már csináltam ezt a feladatsort, squat nélkül és szerintem romlott a teljesítményem azóta. Sajna a régi edzés naplómat a mai napig nem sikerült előkerítenem, majd meglesz ha nem keresem, de valami azt súgja, hogy pár perccel rávertem anno a mostani időmre.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr842025798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása