05.21.

2010.05.21. 20:14

Csoportos, a hétfői pótlása. Eléggé lightos volt, de néha még ezt is megéreztem. Kicsit fejben helyre kell tegyem magam, na meg kaja téren is emelni a bevitelen. Gondolkoztam ezen a csuklya-hát problémán, gyanús, hogy a múlt heti HSPU gyötörhette meg. Mindenesetre a balos nyomások nehezebben mentek, mint szoktak, sokkal. A jobbos szélmalomnál meg éreztem a hátam bal felének középső harmadát. Szóval a hétvégén alapos hengerezés, meg rámegyek labdával is, hogy jobban lokalizáljam a problémás területet.
Kicsit éreztem most is a balos térdet, meg a félsz is bennem volt, szóval ahogy írtam is, fejben kicsit rendeznem kell a dolgot. Ja, meg egyre jobban érzem, hogy a bal térdem fölött 5-7cm-el, a comb külső felén van egy csomó. Nem mindig érezni, attól függ, hogy hogyan helyezkedem el a hengeren. Régebben is sejtettem, éreztem, hogy van ott valami, de az utóbbi 1-1,5 hétben sikerült teljesen felfedeznem. Szóval annak is neki kell veselkedni.
Holnap rehabilitálok, vasárnap szintúgy + egy kis saját testsúlyos edzés, leginkább metcon jelleggel. Hétfőn meg a csoportos bell elmaradása miatt itthon lesz golyózás.

Na meg holnap BL döntő!!! :)  Forza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr662021526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása