05.14.

2010.05.14. 22:19

A mai nap, leginkább a délután, eléggé rohangálós, spontán volt, így este a kicsit könnyedebb edzés mellett döntöttem. :)
Sikerült is megvalósítani, a pulzusom nem igazán ugrott meg, bár izzadni elég rendesen izzadtam.. :) Tényleg kellemes, endorfin termelő mozgolódás volt.
Íme:
Nyomás és fűrész 5x(1,2,3) létra (@16), az egyes létrák között pedig 25 swing. Az egészet keretbe foglalta 3-3 szélmalom. Kellemesen, tempósan haladtam végig, nem volt probléma. :)

Aztán edzés végén eldöntöttem, illetve megfogadtam magamban, hogy mához 2 hétre nekiugrom az 500 swingnek a kis 16-osommal. :)  Muszáj célokat kitűzni, persze a realitás talaján maradva, ugyanakkor feszegetve a határokat, kijjebb tolni őket. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr422003945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása