05.12.

2010.05.12. 22:41

Nos, a tegnapi napnak az eredményét egy kicsit ma is éreztem, valahol ott mélyen, a zsigerekben.. :))  Rácsimpaszkodtam a rúdra, hogy egy kicsit nyúljak és akkor, ott éreztem valamit. :)
Na de ezt csak azért mondtam, mert ma Tamás rádobott egy lapáttal, adtunk a vállövnek rendesen, éreztem is. Press, floorpress meg volt egy kis rávezetés a TGU-ra, a kezdő mozdulatsort gyakoroltuk, egészen a csípő kitolásáig. Hát, van mit csiszolni rajta, itt pl. erősen éreztem, hogy nagyon technikás részhez értünk, ergo kisebb súly is bőven sok tud lenni. Majd gyakorolom egy ásványvizes palackkal, sokat. :) A mostani hét kicsit talán visszafogottabb volt, bár mindkét nap volt 1-2 újdonság.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr881998620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása