05.10.

2010.05.10. 22:56

Tegnap kellemes, kirándulós nap volt, lenéztünk pár ismerőssel Balatonra. Az idő néha buta volt, de ezzel együtt jó kis vasárnap volt. :)  Fotót nem teszek ki, mert megállapítottam, hogy A jó a rossz és a csúf-ból én az utóbbi vagyok.. :D
A mai edzés szerintem egy kicsit lightosabb volt, bár 1-2 csavart most is belecsempészett Tamás, szerintem nem lesz gond azzal az alvással. :)
Mindig előrekerülnek sötét foltok, amik éreztetik az emberrel, hogy az adott súllyal még van hova fejlődni. Ezért egy darabig még maradok a 16osnál, aztán idővel hozzányúlok majd a 20ashoz is.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr271991268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása