05.02.

2010.05.02. 20:40

Pihenés + jó alapos SMR.

Off: Egy kis kiegészítés. :) Már eddig is tudtam, hogy nem jók nekem a tejtermékek, a mai sajtozás után viszont már egyenesen megtiltom magamnak, nagyon rossz a hasam.. :-/

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr991969551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.05.03. 11:55:35

Nézd meg, hogy a szójás cuccokat mennyire bírod. Nekem a tofu nagyon bejön, sajt helyett lehet, hogy neked is jó lesz.

smartraining 2010.05.03. 14:13:04

Minimális mennyiségben a tejes cuccokat sem érzem meg. De úgy vagyok vele, hogy attól még, hogy kis adagban nem érzem, nem biztos, hogy jó.
Szoktam néha tofut enni, kifejezetten tetszik az abszolút semleges íze, sok mindenre fel lehet használni. :)
Mondjuk a szóját körüllengő hírkavalkád számomra kicsit sok, nem tudtam még elvonni a végső következtetést. Jó/nem jó, miért, hogyan, mikor, stb. :)
süti beállítások módosítása