08.20.

2010.08.20. 18:37

Esetleg egy kis betegség, esetleg? :)  Ez a gondolatot az elmúlt pár nap silányságát magyarázandó 5löttem ki. :)  Tegnap akartam mozgolódni egy cseppet, de némi tompa fejfájás és belső inger hiányában elnapoltam. Nem hiszem, hogy csak a 7végi kihágás következménye lenne a 7en érezhető fásultság, gyengeség.
Ma viszont már kezdtem jól érezni magam és eldöntöttem, hogy méltó módon emlékezem meg legnagyobb állami ünnepünkről.. :)

SMR
Tamás féle J.M. + warm up
BUC és BUP gyakorolgatás @16
Snatch @16:
Az első 100 darab 4:30 alatt lett meg, ez jó 15-20 másodperces javulás a legutóbbi eredményhez képest, alakul.
Aztán úgy döntöttem, hogy csinálok még egy kört belőle :)  A kettő között eltelt pár perc, kicsit összekaptam magam, WC, stb, sac/kábé 3-4 perc.
A második százast már stabil 5 percre lőttem be, minden futó percben csináltam 20 szakítást.
Jól esett, végre valami kezd visszatérni! :)  Egy kicsit kilyukadt a jobb tenyerem, amúgy egész jól bírtam.
Egyelőre 24essel nyomok, a szakítás még úgy érzem messze lenne azzal a súllyal + nem ártana mondjuk a váll mobilitáson javítani 1 kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr72235675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása