A 7vége még ma is erősen éreztette hatását, bár az is lehet, hogy tegnap már-már túl jól sikerült a szénhidrátürítés.. :))  Az biztos, hogy a dehidratáltság még jelen van, reményeim szerint a 7végére már rendeződnek a dolgok! :)
Azért jobban ment a mai gyakorlás, de így is elmaradtam a megszokott formától.

M.M. + boka és váll mob.
Tamás warm up

Rögtön egy 5ös létrával kezdtünk, kicsit nyökögve ment, de sikeresen abszolváltam. :) 
Maga az edzés újfent egy változatos felépítést követett, előtérbe helyezve a swingeket, TGU-t és windmill-t. Tamás bevetette az elülső hidat, melynek során én segédkeztem neki, azaz mutattam be, hogy ráérezzen mindenki a swing felső holtpontjára. Mondjuk nekem sem ártott, utána jobban figyeltem is. Mondjuk a farizom aktivációval nem volt gondom, max. 1kezeseknél lankad a figyelem néha, illetve fáradok el a végére, inkább a hasi feszítettség szokott hiányozni. A jövőben jobban figyelek erre.
Az edzés végén kis rávezetés a snatchre, ami rosszabbul megy, mint maga a szakítás.. :D
Na majd pénteken gyakorolom. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr902231814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása