05.31.

2010.05.31. 23:24

Újra itt! :) A számításaimat alaposan áthúzta egy pénteki telefon hívás, miszerint családi hétvége..ollééé.. :D  Mondjuk jó volt, ergo nem bánom, csak jobb lett volna mondjuk legalább csütörtökön tudni róla...
Szóval pénteken még gyors belefért egy kis SMR, prehab móka, aztán cszombaton nagy zabálás, bár jómagam próbáltam a mennyiség mellett a minőségre is hangsúlyt fektetni. Vasárnap már hálistennek lightosabb volt. :)
Mondjuk ez a pár nap jó volt arra, hogy kipihenjem magam, éreztem is a jótékony hatását.

Ma meg újfent csoportos bell, létrák, törökök és swingek többnyire, kellemes volt. :)  Egy kicsit talán sikerült csiszolni a lengetés technikámon, ezáltal jobban bírtam, ugyanakkor jobban éreztem is a hatását utána a hajlítóban, farizomban.
Holnap még nem tudom mi lesz, valószínű kis prehab, meg majd idővel én is utána nézek ennek a Convict dolognak.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr562046536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.06.01. 09:40:45

A könyvet 1-2 hétig tudom nélkülözni, ha az megfelel neked. Aztán viszont szükségem lesz rá, mert szintet fogok lépni. :)

smartraining 2010.06.01. 19:31:09

@vegaedzes: Azt bizony nagyon megköszönném! :) Szerintem 1 hét elég is lenne, mert kb első nap kiolvasnám az egészet.. :)

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.06.01. 21:06:57

Oké, akkor a holnapi csoportos edzésre beviszem. :)
süti beállítások módosítása