05.26.

2010.05.27. 00:03

Tegnap teljes pihenő volt, szinte semmit nem csináltam, csak a bal lábammal foglaltoskodtam. Egyre jobb, de messze van a jótól.
Ma újfent csoportos bell. TGU! :)  Régebben is csináltam már, egyrészről ETK-n, másrészről a BB-ben Radnai Tamáséknál. Mári Tamás prezentálásában viszont most volt ez első TGU-nk, egyelőre csak a felállás, a mozdulatsor visszafelé történő kivitelezése marad a jövő 7re.
Az edzés leginkább nyomásokra és swing-re volt kihegyezve, csakúgy mint a saját hétfői napom. :)
A TGU úgy érzem jól ment, persze a mozdulatsor tökéletesítése feladat lesz. Szerintem majd gyakorolom itthon, ha nem is bellel, mivel elsősorban a minőségre akarok és kívánatos rámenni.
Holnapra pihenést találtam ki, na meg rehabot.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr62034451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása