Ejj-ejj..

2010.05.17. 21:59

A mai nap sem úgy sikerült, ahogy terveztem. Mégsem értem oda csoportos bellre, de talán nem is gond. A csuklyám ma már lényegesen jobb volt, ellenben a bal térdemmel. Nem akartam, hogy a mai nap is edzés nélkül teljen, ezért egy kis swing napot terveztem, egy elég könnyű, egyszerű kis gyakorlást. Bemelegítettem, a hátamat alaposan meghengereztem, mivel a fájó csuklya oldalán a hátam középső harmadában éreztem valamit, ami szerintem összefüggésben állhat a dologgal. Szóval elindult a swing és körülbelül 100 ismétlés környékén azt mondta a bal térdem, hogy most hagyjuk abba.. :(  A hétvégén lenyomtam pár száz kilómétert és úgy tűnik, hogy a kuplung aktív használata nem tetszett neki. Most pihentetem, szerintem holnap is az lesz meg persze átmozgatás, hengerezés.

Nagyon frusztráló ez a pár nap összevisszaság, kihagyás.. :/

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr332011432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása