05.11.

2010.05.11. 20:18

Nos, ma is egy kis "gyakorolgatás" volt. Éreztem egy kicsit a térdem, így inkább pihentettem az alsótestet, persze alaposan áthengereztem meg foglalkoztam vele.
Úgyhogy úgy döntöttem, hogy ma húzódzkodás lesz és HSPU (handstand pushup). Az ismétléseket alacsonyra lőttem be és inkább több szériával dolgoztam. Egyrészt holnap csoportos bell, másrészt meg amúgy sem áll szándékomban bukásig nyomni.

Az edzés:

10 kör:
A1: HSPU 2x
Rest: 1'
A2: TPU 5x
Rest: 2'

Mindkét gyakorlat esetén próbáltam a maximumot nyújtani, már ami a formát illeti. Maga az edzés nem gyűrt le, de 85kg mellett ez a 20 HSPU is szerintem elég terhelést ad mind az izmoknak, mind az izületeknek. A húzódzkodásnál a végére szépen eldurrant az alkarom, az egyik leggyengébb pontom, ezért sem bánom, hogy jó vaskos a rúd amin húzom magam. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr771993349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása