05.07.

2010.05.07. 21:43

A tegnapi bejegyzés kimaradt, pihenés volt, persze a hengerezést ki nem hagytam volna. :)
1-2 dolgon változtattam, a részletekről kicsit később.
A mai, itthoni edzésben a Tamás által tartott óra felépítését próbáltam meg lemásolni, azaz 5-6 alapgyakorlatot variáltam + kiegészítettem húzódzkodással és KTE-vel (Knees-To-Elbows). Igazából a legbiztosabb csak az idő volt. Kb. 3/4 óra volt az edzés, a végén egy jól megpörgetett swingettyű rohammal fűszerezve. :)
Holnap is szeretnék edzeni, szintén idő alapú terv alapján, bár szerintem kicsit rövidebbre veszem mint a mait.
A napom sajnos kicsit széthullós volt, az edzés elején kicsit éreztem is ezt, aztán átlendültem a holtponton és csak az óra tudott megállítani. :)

Jó lenne még a nyár folyamán szert tenni egy 20as bélára, ősszel meg egy 24esre! :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr901982710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.05.08. 14:33:38

20-as és 24-es? A kőkemény edzés időszaka következik. Sok sikert! ;)

smartraining 2010.05.08. 16:15:30

Hát, jó lenne! :) Mármint eljutni odáig fejlettség szinten, na meg pénzügyileg is.. :))
süti beállítások módosítása