A tegnapi felsőtest orientált mozgolódás után ma inkább az alsóra koncentráltam. Végre igazán jó idő van, így a tőlem nem messze lévő, kissé eldugott parkban van lehetőség edzeni. Nem is értem, hogy ilyen kellemes kis hely hogyan panghat ennyire üresen, csak 1-1 kutyasétáltatót látni néha. Jó, nem a város közepe, Pesterzsébet, de akkor is. Mondjuk annyiból nem bánom, hogy különösebb külső zavaró tényező nincs, zavartalanul lehet tenni a dolgomat.

Maga az edzés:

SMR, warm up, gyakorolgatás

Aztán:

@16kg

1. kör
A, goblet squat - 5
B, sit up - 5
C, squat - 5/5
D, wiper - 5/5
E, lunge(bell rack pozícióban) - 5/5
F, twist 5/5
G, swing 5

2. kör
A, - 10
B, - 10
C, - 10/10
D, - 10/10
E, - 10/10
F, - 10/10
G, - 10

3. kör
A, - 20
B, - 20
C, - 20/20
D, - 20/20
E, - 20/20
F, - 20/20
G, - 20

A körök között tartottam egy szusszanásnyi időt, amúgy meg próbáltam folyamatosan csinálni, amennyire tudtam.
Levezetésnek még bedobtam ezt:

4x30"on/20"off swing/1 arm swing

A terep nagyon jó, azt hiszem visszatérő vendég leszek, csak kell vegyek valami szúnyogriasztót, vagy az is megoldás lehet, hogy megemberelem magam és álom a vérszopók támadásait. :D Végül is vidéki gyerek lennék, szóval nem ismeretlen a jelenség. :)
Délután meg sétálgattam, az egyik kedvenc elfoglaltságom, jól el tudok merülni ilyenkor a gondolataimban. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr931967289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.05.03. 09:30:52

Ez az eldugott park elég jól hangzik, én is keresek most ilyet. Ebben a parkban nincsen egész véletlenül valami játszótérféle sok vassal, amin az ember komolyabb húzódzkodó/tolódzkodó gyakorlatokat tud végezni?

smartraining 2010.05.03. 14:08:52

@vegaedzes: Valóban kellemes kis hely, a vas azonban egy 56-os emlékműszerűségben kimerül. :D Azért arra, ha a célnak meg is felelne, mégsem mászom fel. :D
Ellenben van 1-2 "gyanús" fa, amiknek elég erős ágaik közül néhány majdhogynem tökéletesen vízszintes, szóval kiáltanak 1-1 gyűrűért. :) A közeljövőben, mihelyst szert tettem a ringekre, teszek is egy próbát. ;)
Én eddig kifejezetten arra a célra odatett vasakat csak a Városligetben láttam, sajnos.
süti beállítások módosítása