08.26-27-28.

2010.08.28. 21:56

Nem tűntem el, megvagyok, edzés, illetve korrekció is volt, elsősorban utóbbi. A convict most egy kicsit háttérbeszorult, ugyan terveztem, hogy beépítem, de nem volt, nincs rá idő.A csütörtöki nap egy kicsit összevisszára sikerült, hirtelen mindent meg akartam volna valósítani és csak bele-belekaptam dolgokba.A péntek és szombat viszont már tervszerűen folyt. Mindenképpen lényegesnek tartom, hogy legyen egy előre meghatározott és megfelelően dokumentált terv (amit persze közben lehet módosítani, ahogy meg is tettem), annak érdekében, hogy később az eredmények függvényében le lehessen vonni megfelelő konzekvenciákat.

Csütörtök: Ahogy említettem, volt minden. :)

SMR
Mobilizáció, aktiváció
Feri-féle okosságok

TGU, unilaterális gyakorlatok: 1kezes swing, bolgár guggolás, SLDL, hidak.

Péntek:

SMR
Mobilizáció, aktiváció
Feri-féle okosságok

3 kör, @16:
TGU, fél térden 1-1 nyomás
Hídtartások: mellső 30”
                 oldalsó 30”
                 hátsó 30”

Szombat:

SMR
Mobilizáció, aktiváció
Feri-féle okosságok

3kör, @16:
DL 10x
Hídtartások: mellső 30”
                 oldalsó 30”
                 hátsó 30”

Nyújtás

Az első nap nagyon belevetettem magam, pénteken és szombaton kicsit visszavettem, az edzés eleji aktivációs munkát és a csütörtöki napot elégnek éreztem a hátsó mozgáslánc balfelén. Nem akartam túlerőltetni, most hogy kezd bekapcsolódni jobban a játékba. Hidakból közel sem max. ez a fél perc, de most nem is az erősítésen, illetve annak maximalizálásán van a hangsúly, inkább az aktiváción és azon, hogy rávegyem a törzsizmokat az együttes munkára, stabilizációra.

Holnap pihenő, hétfőn rákenról! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr962255266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása