05.24.

2010.05.25. 09:31

Kihasználva tegnap a jó időt, vagy 6-7 óra városban mászkálás volt a program, aztán kissé elfáradva itthon egy kis pihenő után egy bő fél órás, de nem veszélyesen intenzív bellezés vette kezdetét. Nyomás variácók és swingelés volt leginkább napirenden. Utóbbi már csak azért is, hogy felkészítsem a kis testemet a 2 héttel ezelőtti fogadalmamra. Kíváncsi leszek hogy fog menni az elmúlt 1-1,5 hét kisebb küszködései után. De ha egyszer valamit megfogadtam és nincs olyan jellegű dolog, ami képtelenné tenné a dolgot, akkor bizony be kell húzni a tervet! :)
Ma pihenős nap lesz, holnap csoportos bell.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr872029449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.05.25. 10:30:57

Én pihentem az elmúlt héten, mert eléggé alulöltözött voltam a nagy hideg megérkezésekor, így meg fáztam kicsit. Most a három napban viszont elővettem én is a bélát és dolgoztam vele a szoksásos fegyences edzésem mellett. Holnap végre csoportos edzés, ott találkozunk! :)

smartraining 2010.05.26. 00:32:29

@vegaedzes: Nofene, újfent sikerült meghűlni? :/ Hiányoltalak is, de gondoltam, h "jobb" dolgod van.

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.05.26. 06:47:00

@smartraining: Igen, bár szokatlan egy évben kétszer, de ha megnézzük ezeket a fenomenális időjárás változásokat, akkor érthető. Globális felmelegedés... ;) Ennél nincsen "jobb" dolog! :)

smartraining 2010.05.26. 13:50:13

@vegaedzes: Na meg nem kéne "télvíz" idején egy szál semmiben rohangászni! :P :))
süti beállítások módosítása