05.19.

2010.05.19. 22:58

Bár nem voltam 100%-os állapotban, de belevágtam az edzésbe. Igazából miután belemelegedtem, már nem is volt olyan vészes, sőt. Inkább csak volt bennem egyfajta félsz, túlzott kontroll, ami hátráltatott ezesetben.
Jó kis csoportos móka volt, megint olyan területeket gyűrtünk meg, amit nem sűrűn szokott egy átlag halandó.. :))  Volt egy nyomás-fajta, aminek nem tudom a nevét, maga a kivitelezés is elég furmányos volt, durván teljes testes móka. Nagyon élveztem! :)
Szóval ebből volt pár, meg military pressek, guggolás, swingek, a "szokásos". :)  Na meg készülődés a törökre.
Mivel hérfőn nem voltam, ezért bekéredzkedtem a csütörtöki edzésre, ami most éppen pénteken lesz megtartva. Mondjuk jó is, a holnapot megint pihenéssel, rehabbal töltöm, így terveim szerint holnap után már egy majdnem kifogástalan állapotot tudok felmutatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr62016841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása