10.23.

2010.10.23. 19:02

Pihenő vége! :)  Mára végetért a kényszerpihenőm, amit egy laza kis mozgással ünnepeltem. A fájós, rosszalkodó váll szerdán is gondokat okozott, de csütörtökön mintha elvágták volna, sőt a balos térd is szinte ugyanakkor megjavult.. :)  Mondjuk az elmúlt időszakban sokat dolgoztam rajtuk, meg fejben is helyretettem magamat egy kicsit a múlt 7en, ideje volt.
Az IF metódus egyre jobban megy, sikerül jól megtartani és a kaja minősége is javult. Mondjuk vannak megingások fejben, de kitartok. Mondjuk ebben segít, hogy elkezdtem saját "paleo" muffinokat gyártogatni, teljesen cukor, tej és glutén mentesek. Ollé! :)
A minőségi váltásnak is érzem a hatásait, jóval könnyedebnek érzem magam, nincs az az elnehezedés sem mentálisan sem fizikálisan, az alvás is jobban megy, bár ez utóbbiban a fejben való rendrakás is szerepet játszik.

Na, lássuk az edzést:

SMR
Dinamikus bemelegítés, mobilizáció, aktiváció

10 kör (@24):

A: 4 x 4 swing + 1 goblet squat
B: 5 x 2kezes nyomás

Összesen 160 lendítés, 40 guggolás és 50 nyomás.

Front plank 2xmax.

SMR és nyújtás.

Ennyi most elég is volt, csak egy kis átmozgatást terveztem mára, főként lendítésekkel a középpontban. A 2kezes nyomásokat azért tettem bele, hogy egy kicsit átmozgassam a vállövet, de ne terheljem túl.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr282393685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása