01.11.-15.

2011.01.16. 21:20

A hétfő kimaradt, ahogy a vasárnap is, köztes napokon meg mobilizáltam és már kis mozgás is volt. Fekvőtámasz, húzódzkodás, pistol vonal mozogtam, alacsony ismétlés és szett szám, utóbbi a jövő héten emelkedni fog.
Holnap mérek egy bokamobilitást. Legutóbb, mikor néztem, akkor 7-8cm körül mozgott, a magasabb érték a jobb bokához, at alacsonyabbik a baloshoz tartozott. Mindezt úgy, hogy akkor már 1-2 hete mobilizáltam...
Valószínűsítem a javulást, mivel a pistolom formája javult valamelyest. A baloldali már nem úgy néz ki, hogy "ráereszkedem" a térdemre és onnan tolom hátra a csípőm. Nyílván a leírás egy kicsit túloz, de összehasonlítva a mostani végrehajtással, van némi külünbség.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr622588799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása