10.20.

2010.10.20. 23:32

Hétfőn edzés után egy kedves barátommal kicsit beszélgettünk a kajálásról, ami arra ösztönzött, hogy kicsit jobban igazodjam a Leangains-féle IF metódushoz és minimalizáljam amennyire csak lehet a szemét kajákat. Tegnap már ennek tükrében táplálkoztam és ma is odafigyeltem. Minimalizáltam a keményítős CH-t és jobban bírtam az edzést, hoppá! :)  Persze majd hosszabb távon derül ki, hogy milyen eredményei lesznek, mindenesetre bizakodó vagyok.

Az edzés változatos, kellemes volt, bár egy kicsit túlzsúfoltá vált a terem. A nyomó mozdulatokba eleinte belefolytam, aztán nem erőltettem. Bízom benne, hogy jövő 7re már a múlté lesz ez a kis nyavalya.
Edzés végén csináltunk egy jópofa dolgot. 4 swing + 1 goblet squat, amolyan folytonos kivitelezést igénylően. Nagyon tetszett, jó móka! :)  Szerintem 7végén előkapom, úgyis swingelős 7végét tervezek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://smartraining.blog.hu/api/trackback/id/tr942387493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása